Пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін жаңа технологиялар
Bereke Bank клиенттері үшін цифрлық болашақ шындыққа айналды-қолдау көрсету кезінде клиенттік тәжірибені жеңілдетуге және жақсартуға мүмкіндік беретін Қазақстанның банк нарығы үшін бірегей өнім іске қосылды. Байланыс орталығының желісі клиенттерге уақытты үнемдеуге және жұмыс кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін жаңа технологияларды енгізді.
Жаңа технологиялар банк клиенттеріне қолдау телефоны арқылы да, онлайн-чат арқылы да қол жетімді. Бас және мәтіндік боттар қазақ тілінде жұмыс істейді.
Қызмет көрсетудің жаңа алгоритмі негізінде мемлекеттік тілде дауысты тану моделін, сөйлеу аналитикасы құралдарын, сондай-ақ клиенттерді дауыстық сәйкестендіруді әзірлеуді енгізу іске асырылды.
Жаңа технологиялар клиенттердің банкпен өзара әрекеттесуін едәуір жеңілдетеді. Бұрын бірнеше минутты алған мәселелерді шешу енді бірнеше секундты алады.
Клиенттің деректерінің қауіпсіздігі туралы алаңдамаңыз. Дауыстық Биометрия жүйесі қауіпсіздік пен дәлдіктің ең жоғары деңгейіне ие, бұл үшін парольдер мен тексеру кодтарын енгізуді қажет етпейді.