Жаңалықтар
14 Наурыз 2025Егер 103 жұмыс істемесе, жедел жәрдемге қалай қоңырау шалуға болады, деді Денсаулық сақтау министрлігі
Алматыда болған оқиғадан кейін – наурыз айының басында 103 нөмірі бойынша жедел жәрдемге хабарласу мүмкін болмады, Денсаулық сақтау министрлігі Төтенше жағдайда қалай әрекет ету керектігін айтты.
31 Қаңтар 2025Қазақстанда Digital Almaty 2025 Халықаралық форумы басталды
Форумның 2025 жылғы басты тақырыбы - "Industrial AI: жаңа дәуірге арналған технологиялар". AI экономиканың дамуына қалай әсер етеді және әсер етеді, жиырмадан астам елдің сарапшылары талқылайды.
15 Қаңтар 2025Бір жыл ішінде Beeline call-орталығы 11 млн. астам қоңырау қабылдады
Өткен жылы Қазақстанның ірі байланыс операторының байланыс орталығы өз клиенттерінің он бір миллионнан астам өтініштерін өңдеді.
27 Қараша 2024Чатбот WhatsApp алаяқтарына шағым түсіреді
Чат-бот әзірленді-ол арқылы алаяқтарға шағым қалдырып қана қоймай, сонымен қатар фишингке арналған сайттарды тексеруге болады.
03 Қазан 2024111 бірыңғай call-орталығының желісіне 12 мың адам жүгінген
Қазақстанда 111 бірыңғай байланыс орталығы іске қосылғаннан кейін қызметті он екі мыңнан астам адам пайдаланды.
06 Тамыз 2024100 мыңнан астам консультацияны ЕРДО call-орталығы өңдеді
ЕРДО байланыс орталығы жұмыс істеген кезде жүз қырық мыңнан астам қоңыраулар мен хабарламалар қабылданды.