Жаңалықтар
26 Қараша 2025Пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін жаңа технологиялар
Bereke Bank клиенттері үшін цифрлық болашақ шындыққа айналды-қолдау көрсету кезінде клиенттік тәжірибені жеңілдетуге және жақсартуға мүмкіндік беретін Қазақстанның банк нарығы үшін бірегей өнім іске қосылды.
30 Қыркүйек 2025Ai чат-боты юрво мәселелері бойынша тегін кеңес береді
Заңнаманы түсіну, заңды сұрақтарға жауап алу, жаңа чатбот заңгерге жүгінбестен тегін көмектеседі.
31 Шілде 2025Кейбір мемлекеттік қызметтерді тек онлайн алуға болады
Бірқатар мемлекеттік қызметтерді онлайн-форматқа көшіру бойынша ауқымды жоба басталды-жыл соңына дейін бірқатар қызметтерді алу тек онлайн режимінде баламасыз болады.
31 Мамыр 2025Қазақстан цифрлық қызметтердің қолжетімділігі бойынша әлемнің ТОП-10-в
Қазақстан цифрлық қызметтердің қолжетімділігі бойынша БҰҰ рейтингінде оныншы орында тұр.
14 Наурыз 2025Егер 103 жұмыс істемесе, жедел жәрдемге қалай қоңырау шалуға болады, деді Денсаулық сақтау министрлігі
Алматыда болған оқиғадан кейін – наурыз айының басында 103 нөмірі бойынша жедел жәрдемге хабарласу мүмкін болмады, Денсаулық сақтау министрлігі Төтенше жағдайда қалай әрекет ету керектігін айтты.
31 Қаңтар 2025Қазақстанда Digital Almaty 2025 Халықаралық форумы басталды
Форумның 2025 жылғы басты тақырыбы - "Industrial AI: жаңа дәуірге арналған технологиялар". AI экономиканың дамуына қалай әсер етеді және әсер етеді, жиырмадан астам елдің сарапшылары талқылайды.