Жаңалықтар

Пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін жаңа технологиялар 26 Қараша 2025Пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін жаңа технологиялар

Bereke Bank клиенттері үшін цифрлық болашақ шындыққа айналды-қолдау көрсету кезінде клиенттік тәжірибені жеңілдетуге және жақсартуға мүмкіндік беретін Қазақстанның банк нарығы үшін бірегей өнім іске қосылды.

Ai чат-боты юрво мәселелері бойынша тегін кеңес береді 30 Қыркүйек 2025Ai чат-боты юрво мәселелері бойынша тегін кеңес береді

Заңнаманы түсіну, заңды сұрақтарға жауап алу, жаңа чатбот заңгерге жүгінбестен тегін көмектеседі.

Кейбір мемлекеттік қызметтерді тек онлайн алуға болады 31 Шілде 2025Кейбір мемлекеттік қызметтерді тек онлайн алуға болады

Бірқатар мемлекеттік қызметтерді онлайн-форматқа көшіру бойынша ауқымды жоба басталды-жыл соңына дейін бірқатар қызметтерді алу тек онлайн режимінде баламасыз болады.

Қазақстан цифрлық қызметтердің қолжетімділігі бойынша әлемнің ТОП-10-в 31 Мамыр 2025Қазақстан цифрлық қызметтердің қолжетімділігі бойынша әлемнің ТОП-10-в

Қазақстан цифрлық қызметтердің қолжетімділігі бойынша БҰҰ рейтингінде оныншы орында тұр.

news_syntonic_kz_032025 14 Наурыз 2025Егер 103 жұмыс істемесе, жедел жәрдемге қалай қоңырау шалуға болады, деді Денсаулық сақтау министрлігі

Алматыда болған оқиғадан кейін – наурыз айының басында 103 нөмірі бойынша жедел жәрдемге хабарласу мүмкін болмады, Денсаулық сақтау министрлігі Төтенше жағдайда қалай әрекет ету керектігін айтты.

news_syntonic_kz_31012025 31 Қаңтар 2025Қазақстанда Digital Almaty 2025 Халықаралық форумы басталды

Форумның 2025 жылғы басты тақырыбы - "Industrial AI: жаңа дәуірге арналған технологиялар". AI экономиканың дамуына қалай әсер етеді және әсер етеді, жиырмадан астам елдің сарапшылары талқылайды.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.