25 Сәуір 2025

Бірегей сауда ұсынысы

Бәсекелестік нарықта табысты жұмыс істеу үшін компания әлеуетті аудиторияға бәсекелестердің ұсыныстарынан өзгеше өнім немесе қызмет бойынша бірегей сауда ұсынысын ұсынуы маңызды. Нарық саласына байланысты бірегей сауда ұсынысын әзірлеу қиын міндет болуы мүмкін және тұтынушылар артықшылықтарды нақты түсінуі үшін көптеген нюанстарды ескеру маңызды.дәл Сіздің компанияңыздың тауарға немесе қызметке ұсынысы.

Біз бірегей сауда ұсынысы туралы егжей – тегжейлі айтып береміз-жаңа және танымал компаниялар үшін бірегей сауда ұсынысын тұжырымдаудың мақсаты қандай, брендтің орналасуынан айырмашылығы неде және егер сіз оны құруды шешсеңіз, қателіктерден қалай аулақ болуға болады.

Бірегей сауда ұсынысы-бұл

Бәсекелестерден ерекшеленетін өнімнің негізгі сипаттамалары, сондай – ақ оны көрнекі ету-бұл бірегей сауда ұсынысы. Егер қарапайым сөздермен түсіндірілсе, онда бірегей сауда ұсынысының тұжырымдамасы клиенттер аудиториясының қарапайым сұрағына жауап береді-неге сіздің компанияңызды таңдау немесе оған жүгіну керек?

Көбінесе бизнес бірегей сауда ұсынысын позициямен және ұсыныспен шатастырады. Айырмашылықты түсіну үшін осы терминдердің мағынасымен танысу жеткілікті.

Сонымен, позициялау бірегей сауда ұсынысына ұқсас, бірақ кеңірек мағынаға ие. Позициялау негізінде бренд, өнім немесе компания туралы түсінік қалыптасады, бірақ ол тұтынушы аудиториясын өнімді сатып алуға мәжбүрлеуді мақсат етпейді. Сонымен қатар, оффер уақыт шкаласы бойынша шектелген, сіздің компанияңызда олардың саны көп болуы мүмкін және қолдану бірқатар байланысты факторларға байланысты.

Айырмашылықты көбірек түсіну үшін мейрамхананың бірегей сауда ұсынысын, ұсынысын және орналасуын қарастырыңыз.

  • Бүкіл отбасы үшін мейрамхана-бұл позиция;
  • Туған күн балаларына 20% жеңілдік - мысал;
  • Балаларға арналған арнайы мәзір - бұл бірегей сауда ұсынысы.

Көріп отырғаныңыздай, айырмашылық айқын. Бірегей сауда ұсынысы балалармен келушілердің назарын аударады және бәсекелестерді мекемелерден ерекшелендіреді.

Бірегей сауда ұсынысы не үшін қажет?

Бірегей сауда ұсынысы дүкендер, қызмет көрсету саласы, әртүрлі тұтыну тауарларын өндірушілер және басқа да бизнес салалары үшін жасалады: бірегей сауда ұсынысының мақсаты мен міндеті – өз жағына көбірек әлеуетті клиенттерді тарта отырып, бәсекелестерден қорғану.

Бірегей сауда ұсынысы не үшін қажет?

Егер сіз өзіңіздің бизнесіңіз үшін бірегей сауда ұсынысын сауатты жасасаңыз, онда сіз осындай мәселелерді шеше аласыз:

  • Клиенттердің адалдығын арттыру;
  • Компанияның үлкен танымалдығы;
  • Тиімді жарнама;
  • Демпингсіз бәсекелестерді айналып өту;
  • Тұрақты клиенттерді ұстау.

Көріп отырғаныңыздай, бірегей сауда ұсынысы негізінде маркетинг стратегиясы бойынша бірқатар мәселелерді шешуге болады.

Бірегей сауда ұсынысын жасау

Сауатты құрастырылған бірегей сауда ұсынысы үшін нарықты талдау, аудиторияны қызықтыратын сипаттамалар туралы ойлану маңызды. Маркетингтік талдаусыз бір үлкен фраза оны тұжырымдай алмайды.

Дайындық кезінде сізге қажет:

  • Өнімді/қызметті зерттеу - негізгі сипаттамалары мен артықшылықтары қандай;
  • Мақсатты аудиторияны зерттеңіз – сіздің өніміңіз қандай қажеттіліктерді жабады;
  • Бәсекелестерді талдау-осыған ұқсас өнімді/қызметті сату кезінде басты назар аударылады.

Назар аударыңыз, бұл сұрақтардың Үстірт зерттелуі ғана маңызды емес. Оларға мүмкіндігінше толық енуге тырысыңыз, мүмкіндігінше дәл суретке ие болу үшін жұмысқа тартылған барлық мамандарды жинауға және талдауға тартыңыз.

Сіздің бірегей сауда ұсынысыңыздың негізін құрайтын сипаттамалар туралы шешім қабылдағаннан кейін, сіз оны тұжырымдауға кірісе аласыз. Таңдалған сипаттамалардың ішінен ең маңыздысы онға дейін таңдаңыз, оларды маңыздылығы бойынша орналастырыңыз.

Алынған тізімге сүйене отырып, сіздің өніміңіздің қандай артықшылықтары бәсекелестерде жоқ екенін, сондай-ақ олар сіздің компанияңыздан айтарлықтай артта қалғанын талдау маңызды.

Енді таңдалған үш сипаттамадан аспайтын негізде сіз өзіңіздің бірегей сауда ұсынысыңызды жасауыңыз керек. Егер сіз оны нақты тұжырымдай алмасаңыз, алаңдамаңыз-сіз барлық қажетті жұмыстарды жасадыңыз, енді сізде бірегей сауда ұсынысын асықпай және сауатты жазу үшін бәрі бар.

Бәсекелестерден ешқандай айырмашылық жоқ - не істеу керек?

Кәсіпкерлердің олардың компаниясы немесе өнімі бәсекелестер ұсынғаннан түбегейлі айырмашылықтары жоқ деген қарсылығын жиі естуге болады. Осыған қарамастан, бұл бірегей сауда ұсынысын тұжырымдаудан бас тартуға себеп емес, оны екі жолмен жасауға болады.

Қарапайым емес, бірақ тиімді қадам сіздің өніміңізді немесе қызметіңізді қайта өңдеу болады. Қосымша опцияларды қосу арқылы қызметті сәл жақсарту немесе өнім желісін кеңейту жеткілікті болуы мүмкін. Әрине, бұл әрдайым ақталмайды, өйткені оған көп уақыт кетуі мүмкін, ал қосымша инвестиция жақын арада нәтиже бермеуі мүмкін.

Екінші нұсқа-қол жетімді сипаттамаларға сүйене отырып, Сіздің сауда ұсынысыңызды бірегей ету. Иә, олардың бәсекелестіктен айырмашылығы жоқ, бірақ олардың кем дегенде біреуі болуы мүмкін, сіздің бәсекелестеріңіз өз позицияларында бірегей сауда ұсынысын пайдаланбайды. Бұл ең жақсы нұсқа емес, бірақ балама болмаса, оны қолдануға тұрарлық.

Бірегей сауда ұсынысын тұжырымдау ережелері

Сапалы бірегей сауда ұсынысын тұжырымдау қиын емес, өйткені ол үшін көптеген формулалардың бірін қолдануға болады. Олардың барлығын тізімдеу мүмкін емес, сондықтан біз бизнестің кез-келген саласының компаниялары қолдана алатын негізгі және ең тиімдісін береміз.

Бірегей сауда ұсынысын тұжырымдау ережелері

Кез келген бірегей сауда ұсынысы өнімнен/қызметтен басталады. Оны өнім ПЛЮС формуласы бойынша келесі мәндердің бірімен толықтырыңыз (таңдалған сипаттамаларға негізделген):

  • Мүлік, пайда, немесе артықшылық;
  • Өнімнің ерекше қасиеті;
  • Эмоционалды сипаттама;
  • Кепілдік міндеттемесі;
  • Мақсатты аудитория;
  • Айқын емес артықшылық.

Бизнестің кейбір салалары үшін бірегей сауда ұсынысын тұжырымдаудың сәтті нұсқасы өнім МИНУС формуласы болады. Бұл жағдайда өнімнің немесе қызметтің атауына, одан кейін әлеуетті клиенттік аудиторияның қорқыныштары мен ауыртпалықтарының бірін қосуды көрсете отырып, сылтаумен қажет. Мысал ретінде біз келесі емлелерді береміз: ауыртпалықсыз емдеу, глютенсіз ұн.

Бұл формулалардың екеуін де бөлек қолдануға ғана емес, бір-бірімен біріктіруге болатындығын ескеріңіз. Мысалы, бүкіл отбасы үшін қантсыз тәттілер - бұл өнім минус пайдаланушылардың қанттың зияны туралы қорқынышы және өнімнің сипаттамасы.

Тиімді бірегей сауда ұсынысының ережелері

Бірегей сауда ұсынысын пайдаланудың сәттілігі, егер ол келесі сипаттамаларға сәйкес келсе ғана мүмкін болады:

  • Бірегей-бәсекелестермен ұқсастығы жоқ;
  • Сыйымды – бір қысқа фразамен тұжырымдалған;
  • Түсініктілік-пайда мақсатты аудитория үшін айқын болуы керек;
  • Ерекшелік - өлшенетін артықшылық.

Сондай – ақ бірегей сауда ұсынысының өзектілігін ескеру маңызды-ол маусымдық және басқа факторларға байланысты жаңарта отырып, ағымдағы нарықтық конъюнктураның талаптарына сәйкес келуі тиіс.

Бірегей сауда ұсынысын жасау-қателерді қалай жоюға болады

Көбінесе даму кезінде компания бірегей сауда ұсынысын тұжырымдауда қателіктер жіберуі мүмкін. Оларды болдырмау үшін ең көп таралғандарын ескеру қажет:

  • Аудитория талаптарына сәйкес келмеуі;
  • Мүмкін бәсекелестердің көшірмесі;
  • Қолдану уақыты шектеулі;
  • Мүмкін болатын алдауды меңзейтін шындыққа жанаспайтын нәрсе.

Сондай-ақ, біз мөртабандарды қолдануға кеңес бермейміз және оларда біз есімдікті қолданамыз, бұл көбінесе клиенттерді алшақтатады, өйткені ол өзіне сенімді болып көрінеді және клиенттің қажеттіліктеріне бағытталмайды.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.