09 Мамыр 2025

A / B тестілеу

A/B тестілеу әдістері сіздің сайтыңыздың беттерінің тиімділігін бағалауға көмектеседі. Олардың көмегімен мақсатты веб-беттердің конверсиясын және сәйкесінше олардың кірістілігін арттыруға болады. A / B тестілеу кезінде бір беттің әр түрлі нұсқалары клиенттердің бірдей санына көрсетіледі және талдау жасалады-қайсысы әлеуетті клиенттердің аудиториясымен өзара әрекеттесудің жоғары конверсиялық көрсеткіштерін көрсетеді. Біз A/B тестілеуінің қалай жұмыс істейтінін егжей-тегжейлі айтып береміз: метриканың мақсаттары, сайттың интернет-беттерінің қандай элементтерін тексеруге болады, осы құралды пайдалану кезінде қателіктер жіберуге және болдырмауға болады.

A / B тестілеуі не үшін қолданылады

A / B тестілеудің негізгі міндеті-гипотезаларға негізделген, бірақ дәлелденген мәліметтермен қамтамасыз етілген веб-сайтыңыздың беттерін түрлендіруді арттыру. Мысалы, сізде сайтта сатып алу кезінде толтыруға арналған форма бар және егер сіз міндетті өрістердің санын азайтсаңыз, онда сатып алушылардың көп саны тіркеуді аяқтайды деп ойлайсыз. A / B тестілеу принципі, егер сіз беттегі әрекеттердің ретін өзгертсеңіз, пайдаланушылардың мінез-құлқының қаншалықты өзгеретінін тексеру болып табылады.

Бұл A/B тестілеуінің нәтижелері мен тапсырмалары қандай болуы мүмкін екендігі туралы жеке мысал. Бұл сізге мүмкіндік береді:

  • Беттегі элементтердің тұтынушы аудиториясының мінез-құлқына әсерін анықтаңыз;
  • Веб-сайт беттерінің жұмыс форматына субъективті өзгерістерді қабылдау кезінде тәуекелдерді азайту;
  • Ресурстарды сайттың ең тиімді элементтеріне шоғырландыру.

Нәтиже-сіз басымдықтарға сәйкес максималды конверсияға қол жеткізесіз. Пайдаланушының өзара әрекеттесуін жақсарту теорияларын тексеріп қана қоймай, сонымен қатар шығармашылықтарды, жарнамаларды, мазмұнды, сатылымдарды сынауға, A/B тестілеуінен жаңа өнімдерді енгізуге болады.

A/B-тестілеуді өткізу принципі

A / B тестілеуді қолдану әдісі өте қарапайым-сайтқа кірушілер екі бірдей пайдаланушылар тобына бөлінеді. Біріншісі тексерілуі керек стандартты бетті, ал екіншісі өзгертілген опцияны көреді. Пайдаланушыларды топтарға тең бөлу кезінде максималды әсерді тексеруге болатындығын ескеріңіз, бірақ егер Парақ маңызды болса, жақсы нәтиже беретін болса, оны басқа арақатынаста тексеруге болады, бірақ тиімділікті арттыра отырып, оны одан әрі жаңартуға шешім қабылдаңыз.

A/B-тестілеуді өткізу принципі

A / B тестілеудің маңызды кезеңі-бір қолданушы екі нұсқаны да көрмеуі керек – стандартты және өзгертілген. Тек осы жағдайда ғана сіз маңызды нәтижелерге қол жеткізесіз.

Сондай-ақ, A/B тестілеуін құру маркетингтегі барлық жарнамалық арналар үшін маңызды. Мұны бір уақытта жасау керек және жүргізіліп жатқан сынаққа әсерін теңестіру үшін қандай ішкі факторлар өнімділікке әсер етуі мүмкін екенін қарастырыңыз.

Нені тексеруге болады?

Сіздің веб-сайтыңыздың кез-келген элементін A/B тестілеу қызметімен пайдалануға болады. Интернет-ресурстағы конверсияны тудыратын кез-келген элементті, мазмұнды және блокты тексеруге болады. Көбінесе A/B тестілеу әдісі осындай элементтердің сынағы болып табылады:

  • Тауар карточкаларындағы сипаттама;
  • Веб-сайттағы суреттер;
  • Мәтін, оның ішінде оның саны;
  • Тақырыптар мен субтитрлер;
  • Түймелердің сыртқы түрі мен мәтіні;
  • Тіркеу/тапсырысты ресімдеу нысандары;
  • Веб-сайт беттерінің дизайны;
  • Бағалар мен акциялар.

Қандай элементтерді тестілеу тесттің мақсатына тікелей байланысты.

A/B тестілеу кезінде не нәрсеге назар аудару керек

Веб-сайттың осы эталондық әдісін қолданудағы жиі кездесетін қателіктердің бірі-бұл тек тәжірибе мен түйсігі. Барлық теориялар бос ресурстар мен уақытты жұмсамай-ақ A/B тестілеу нәтижелеріне қол жеткізу үшін фактілермен қамтамасыз етілуі керек.

  1. Жақсартуды қажет ететін элементтерді ғана тексеріңіз;
  2. Келушілер веб-сайтымен өзара әрекеттесуді талдаңыз;
  3. Басымдық беру арқылы гипотезаларды тұжырымдаңыз;
  4. Тестілеу үшін қажетті үлгіні есептеңіз;
  5. Тек маңызды гипотезаларды тексеріңіз;
  6. Алынған нәтижелерді талдайды.

Егер талдау конверсияның жоғарылауының төмен нәтижелерін көрсетсе, тиімдірек анықтау үшін гипотезаны тұжырымдау кезеңіне оралу маңызды.

A/B тестілеу кезінде не нәрсеге назар аудару керек

A / B тестілеу кезінде асығудың қажеті жоқ екенін түсіну маңызды. Сынақ кезінде қандай да бір гипотеза жақсы нәтиже көрсетсе де, бұл сайт элементтерінің құрылымын бірден өзгертуге себеп емес. Нәтижелер өзгеруі мүмкін, сондықтан бірнеше күн бойы, кем дегенде, екі аптаға дейін тестілеуді жалғастыру маңызды.

Тестілеуге мүмкін болатын ішкі факторлар әсер етпеуі керек екенін ұмытпаңыз. Сондықтан тестілеу уақытын дұрыс таңдаңыз.

A / B тестілеуін тек арнайы аналитикалық Қызметтер арқылы жүргізу қажет – мысалы, Google Optimize. Оны орнату оңай және тестілеу нәтижелері аналитикаға тегін біріктіріледі. Сондай-ақ, бұл қызмет тестілеуді автоматтандыруға мүмкіндік береді, бұл ықтимал қателер мен дәлсіздіктерді болдырмауға мүмкіндік береді.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.