Мақалалар

ABC талдауы туралы барлығы: қолдану аясы, қалай жүзеге асырылады, қандай түрлерге бөлінеді, қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар және нәтижелерді XYZ аналитикалық әдісімен не үшін біріктіру керек.

A / B тестілеу қалай жұмыс істейді: метриканың мақсаттары, сайттың интернет-беттерінің қандай элементтерін тексеруге болады, осы құралды пайдалану кезінде қателіктер жіберуге және болдырмауға болады.

Шығынсыздық нүктесін талдау әдістері туралы: метриканы пайдалануды автоматтандыруға бола ма, жоқ па, көрсеткіштерге не әсер етеді және қандай құралдар көрсеткішті төмендетуге көмектеседі.

Бірегей сауда ұсынысы туралы бәрі-жаңа және танымал компаниялар үшін бірегей сауда ұсынысын тұжырымдаудың мақсаты қандай, брендтің орналасуынан айырмашылығы неде және егер сіз оны құруды шешсеңіз, қателіктерден қалай аулақ болуға болады.

Біз product placement маркетингтік құралы туралы айтамыз: ол қалай қолданылады, орналастырудың қандай түрлері, қандай артықшылықтары мен кемшіліктері және сәтті қолдану үшін не қажет.

Біздің мақаладан сіз Жекелендірудің не үшін қажет екенін, b2b және b2c-де Тұжырымдаманың қалай жұмыс істейтінін және кез-келген салада қандай идеялар мен функциялар тиімді екенін білесіз.