Мақалалар

ABC сатуды талдау 16 Мамыр 2025ABC сатуды талдау

ABC талдауы туралы барлығы: қолдану аясы, қалай жүзеге асырылады, қандай түрлерге бөлінеді, қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар және нәтижелерді XYZ аналитикалық әдісімен не үшін біріктіру керек.

A / B тестілеу 09 Мамыр 2025A / B тестілеу

A / B тестілеу қалай жұмыс істейді: метриканың мақсаттары, сайттың интернет-беттерінің қандай элементтерін тексеруге болады, осы құралды пайдалану кезінде қателіктер жіберуге және болдырмауға болады.

Залалсыздықты талдау 30 Сәуір 2025Залалсыздықты талдау

Шығынсыздық нүктесін талдау әдістері туралы: метриканы пайдалануды автоматтандыруға бола ма, жоқ па, көрсеткіштерге не әсер етеді және қандай құралдар көрсеткішті төмендетуге көмектеседі.

Бірегей сауда ұсынысы 25 Сәуір 2025Бірегей сауда ұсынысы

Бірегей сауда ұсынысы туралы бәрі-жаңа және танымал компаниялар үшін бірегей сауда ұсынысын тұжырымдаудың мақсаты қандай, брендтің орналасуынан айырмашылығы неде және егер сіз оны құруды шешсеңіз, қателіктерден қалай аулақ болуға болады.

blog_syntonic_kz_18042025_0 18 Сәуір 2025Product placement

Біз product placement маркетингтік құралы туралы айтамыз: ол қалай қолданылады, орналастырудың қандай түрлері, қандай артықшылықтары мен кемшіліктері және сәтті қолдану үшін не қажет.

Қызметті жекелендіру 11 Сәуір 2025Қызметті жекелендіру

Біздің мақаладан сіз Жекелендірудің не үшін қажет екенін, b2b және b2c-де Тұжырымдаманың қалай жұмыс істейтінін және кез-келген салада қандай идеялар мен функциялар тиімді екенін білесіз.



Кез келген сұрақ? Бізге жазыңыз!
Атты енгізіңіз (2 таңбадан көп).
Байланыс нөміріңізді беріңіз.
Email енгізіңіз.
Мәтінді енгізіңіз.
Міндетті өріс.