Мақалалар

Шығынсыздық нүктесін талдау әдістері туралы: метриканы пайдалануды автоматтандыруға бола ма, жоқ па, көрсеткіштерге не әсер етеді және қандай құралдар көрсеткішті төмендетуге көмектеседі.

Бірегей сауда ұсынысы туралы бәрі-жаңа және танымал компаниялар үшін бірегей сауда ұсынысын тұжырымдаудың мақсаты қандай, брендтің орналасуынан айырмашылығы неде және егер сіз оны құруды шешсеңіз, қателіктерден қалай аулақ болуға болады.

Біз product placement маркетингтік құралы туралы айтамыз: ол қалай қолданылады, орналастырудың қандай түрлері, қандай артықшылықтары мен кемшіліктері және сәтті қолдану үшін не қажет.

Біздің мақаладан сіз Жекелендірудің не үшін қажет екенін, b2b және b2c-де Тұжырымдаманың қалай жұмыс істейтінін және кез-келген салада қандай идеялар мен функциялар тиімді екенін білесіз.

Жергілікті жарнаманың артықшылықтары туралы – тікелей және жасырын, сіз біздің мақаладан білесіз: қандай түрлері бар, қандай белгілері бар, пайдаланудың артықшылықтары қандай және қанша тұрады.

Біздің шолуымыздан сіз медиа-жоспар құру туралы бәрін білесіз: оны құрудың мақсаты қандай, оны құрудың негізгі кезеңдері.